Gwarancja Nivel System - Domitech Bydgoszcz Sklep i Serwis

Użytkownik ma możliwość przedłużenia gwarancji, o czym więcej pod sekcją "warunki gwarancji"

 Nivel w Domitech Bydgoszcz Sklep i Serwis

WARUNKI GWARANCJI

1. Gwarant zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu przy używaniu go zgodnie z przeznaczeniem, w warunkach eksploatacyjnych określonych w instrukcji obsługi urządzenia.

1.1. Gwarancja dotyczy usterek urządzeń/części zamiennych, powstałych na skutek wad materiału, wadliwej konstrukcji lub wad montażowych.
1.2. Gwarant udziela Użytkownikowi gwarancji na okres 12 miesięcy począwszy od daty sprzedaży.
1.3. Usterki uznane za gwarancyjne będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 14 dni roboczych począwszy od dnia dostarczenia sprzętu do naprawy. W uzasadnionych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu.
1.4. Nie uważa się za naprawę gwarancyjną zabiegów będących należytą, normalną obsługą eksploatacyjną np sprawdzenie, rektyfikacja, kalibracja.
1.5. Naprawy odbywają się w siedzibie gwaranta lub miejscach wskazanych przez gwaranta.
1.6. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta.
1.7. Akcesoria, w tym baterie, akumulatory, kable, uchwyty, ładowarki, itp. objęte są 3 miesięczną gwarancją.
1.8. Za nieuzasadnione reklamacje obciążany jest użytkownik zgodnie z obowiązującymi cenami.
1.9. Naprawa gwarancyjna dokonana będzie wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu zawierającego numer seryjny produktu (WARUNEK KONIECZNY).
1.10. W ramach gwarancji Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu skutków usterek tj. szkód wyrządzonych ludziom, zniszczenia cudzej własności, strat w zyskach itp.

 

2. Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia:

  • Przekroczenia norm użytkowania sprzętu
  • Uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi
  • Uszkodzeń mechanicznych
  • Dokonywania przez użytkownika napraw we własnym zakresie lub w zakładach nie posiadających autoryzacji

 

3. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi za wady ukryte towaru jest zgodnie z art. 558 §1 kodeksu cywilnego wyłączona.    

 

4. W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.    

 

5. Ewentualne spory mogące wyniknąć podczas wykonywania niniejszej umowy strony będą starały się rozpatrywać na drodze polubownej, a w przypadku niemożliwości ich rozstrzygnięcia na drodze sądowej w sądzie właściwym miejscowo dla Gwaranta.

 

W przypadku potrzeby skorzystania z usług serwisu gwarancyjnego prosimy o kontakt ze sprzedawcą lub bezpośrednio z serwisem Nivel System
(e-mail: serwis@tpi.com.pl, tel.: +48 22 632 91 40)

 

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Teraz masz możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na swój instrument pomiarowy Nivel System o dodatkowe 12 miesięcy, dzięki czemu uzyskasz 24-miesięczną ochronę swojego sprzętu. Aby przedłużyć gwarancję, instrument (posiadający numer seryjny i dokument zakupu) należy zarejestrować w ciągu 3 miesięcy od jego daty zakupu.

 

Aby przedłużyć gwarancję wejdź w ten link: https://nivelsystem.com/pl/przedluzenie-gwarancji

pixel