Reklamacje

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?


Dostawa kurierem:

Dostawa do paczkomatu:

 

proces pakowania
.
.

Co zrobić, gdy zakupiony produkt uległ awarii?

  1. Zgłoszenie w Autoryzowanym Serwisie Producenta
    Zwykle najszybszym sposobem realizacji roszczeń z tytułu gwarancji jest zgłoszenie wad w Autoryzowanym Serwisie Producenta. Na stronie producenta znajdziesz dokładny opis procedury oraz dane kontaktowe do serwisu (numer telefonu, e-mail oraz adres siedziby). Możesz je otrzymać także od nas, pisząc na reklamacje@domitech.pl. Poniżej do topowych producentów, gdzie zachęcamy o ubieganie się o zgłoszenie wad z tytułu gwarancji:


    Serwis: DeWALT Serwis Bosch Serwis Fein Serwis Festool Serwis Gardena Serwis Makita Serwis Metabo Serwis Stanley  Lavor Serwis Ryobi Serwis Stiga Serwis



  2. Reklamacja gwarancyjna w naszym sklepie internetowym
    Uwaga! Wysyłając przesyłkę - opakowanie tylko takie, aby była odpowiednia ochrona towaru podczas transportu, jeśli kupiony został zestaw to wystarczy odesłać tylko jego wadliwy element zestawu.

Przebieg reklamacji
.
Decyzja

Zwiń

Zwroty - proces



Zgodnie z prawem Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Możesz zwrócić produkty, które nie noszą śladów użytkowania, montażu i posiadają opakowanie producenta. Nie wymagamy odsyłania towaru w naszych kartonach, wystarczy dowolne opakowanie, które zapewni bezpieczny transport do firmy domitech.pl. Koszt wysyłki zwrotu ponosi Klient.



Istnieją pewne wyjątki od naszej 14-dniowej polityki zwrotów, które są szczegółowo opisane poniżej:
- Ze względów higienicznych wszelka odzież intymna, taka jak skarpety - prosimy o przemyślane zakupy,
- Bony upominkowe,
- Produkty otrzymane ponad 14 dni temu,
- Produkty zwrócone w niezadowalającym stanie.



Należy pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu, jeśli uważamy, że celem był obrót akcjami/odsprzedaż, a nie użytek osobisty.
Zwracane produkty podlegają kontroli działu zwrotów i przed przyjęciem zostają ocenione przez jednego z naszych specjalistów, aby upewnić się, że spełniają kryteria określone przez powyższe zasady. Należy pamiętać, że jeśli zwrócisz produkty wbrew tym zasadom, nie będziemy w stanie zrealizować zwrotu kosztów. W takich okolicznościach skontaktujemy się z Tobą.

Nie możemy również zaoferować wymiany za niechciane przedmioty. Wszystkie zwroty kosztów zostaną wykonane zgodnie z pierwotną metodą płatności na zamówieniu. Zwrot kosztów następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu przez nasz magazyn. Nie ma to wpływu na Twoje prawa ustawowe.

Przesyłki wysłane do paczkomatu lub za pobraniem, nie są przez nas odbierane.

Darmowa dostawa od 399,00 zł

Lista form dostaw

 

DARMOWA DOSTAWA od 399 zł

Specjalna oferta "darmowej dostawy od 399 zł" nie dotyczy zamówień z płatnością przy odbiorze oraz produktów ponadgabarytowych (kosiarki spalinowe, kosiarki traktorki i inne maszyny spalinowe, wymagające wysyłki paletowej). Specjalna okazja darmowej dostawy dotyczy tylko zamówień wysyłanych za pomocą DPD Odbiór w punkcie, Orlen paczka, kuriera GLS, kuriera InPost oraz zamówień do paczkomatów InPost.

 

METODY DOSTAWY I ODBIORU

 

Sklep Domitech oferuje różne metody płatności i odbioru oferowanych produktów. Zamówienia w sklepie mogą Państwo otrzymać w następujący sposób:

  1. Odbiór osobisty
  2. Przesyłka kurierska (InPost, GLS, DPD)
  3. Paczkomat lub punkty odbioru (Paczka InPost/Orlen Paczka/DPD Odbiór w punkcie)
  4. Przesyłka paletowa

 

CENY DOSTAW:

Cena dostawy zamówienia ze sklepu Domitech.pl zależna jest od wartości zamówienia, dla poszczególnych progów ceny wysyłki różnią się od siebie.

 

PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ  dla zamówień:

od 0 zł

od 399 zł

 

dostwa dpd

DPD Odbiór w punkcie

9,99 zł

Gratis!

Orlen paczka

11,99 zł

Gratis!

paczkomat inpost

Paczkomat InPost

14,99 zł

Gratis!

dostawa inpost

InPost Kurier - standard

16,99 zł

Gratis!

dostawa gls

Kurier GLS

16,99 zł

Gratis!

dostwa dpd

Kurier DPD

24,99 zł

24,99 zł

dostawa paletowa

Kurier paleta

150 zł

150 zł

odbior osobisty

Odbiór osobisty

Gratis!

Gratis!


PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

 

 

 

dostawa gls

Kurier GLS

 22,99 zł

paczkomat inpost

InPost Kurier - standard

 22,99 zł

dostwa dpd

Kurier DPD

 30,99 zł

odbior osobisty

Odbiór osobisty

 Gratis!

*oferta darmowej dostawy od 399 zł nie dotyczy zamówień z płatnością przy odbiorze

 

W zależności od gabarytu produktu, niektóre opcje dostawy oraz płatności mogą być niedostępne dla poszczególnych produktów. Szczegółowe informacje na temat wysyłki produktów ponadgabarytowych ustalisz z naszym konsultantem w sklepie, dostępnym pod numerem telefonu 52 569 98 85.

pixel