Gwarancja i Serwis
Informujemy, że nasza firma sprzedaje wyłącznie oryginalne zapakowane i nienaruszone produkty od renomowanych producentów, którzy udzielają pełnej ochrony gwarancyjnej na towary dostarczane do naszego magazynu.
Informacje o objęciu produktu gwarancją producenta, zakresie gwarancji oraz dodatkowych warunków gwarancyjnych znajdują się na indywidualnych kartach produktu w zakładce "Gwarancja". Dodatkowe informacje nt. gwarancji i sieci serwisowych mogą Państwo znaleźć na stronach producentów i krajowych dystrybutorów.
W przypadku konieczności zgłoszenia usterki sprzętu lub chęci dokonania naprawy gwarancyjnej, należy postępować zgodnie z instrukcjami w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej (poszczególne procedury postępowania będą się różnić w zależności od wybranej marki producenta).
Uwaga! Kontakt bezpośrednio z siecią serwisów danej marki jest najczęściej najprostszą, najszybszą i najtańszą formą załatwienia sprawy uszkodzonego sprzętu.
W razie pytań lub wątpliwości w zakresie gwarancji i serwisu pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: sklep@domitech.pl lub pod nr telefonu: 52 569 98 85.