Darmowa dostawa od 399,00 zł

Stihl Gwarancja

Stihl Gwarancja

Stihl Gwarancja

Sprawdź zasady i warunki dotyczące gwarancji produktów Stihl

Marka Stihl - firma Andreas STIHL Spółka z o.o. w Sadach, ul. Poznańska 16, 62-080 Tarnowo Podgórne udziela gwarancji na sprzedawane narzędzia i elektronarzędzia STIHL na okres jednego roku lub dwóch lat.

  • Gwarancja Stihl na 36 miesięcy od daty zakupu przy sprzedaży konsumenckiej:
    • kosiarek spalinowych Serii 6
    • traktorów ogrodowych RT
    • robotów koszących RMI
  • Gwarancja Stihl na 24 miesięce od daty zakupu przy sprzedaży konsumenckiej,
  • Gwarancja Stihl na 12 miesięcy od daty zakupu w pozostałych przypadkach.

*Gwarancja Stihl dotyczy produktów marki Stihl zakupionych w Polsce w autoryzowane dealera, takiego jak sklep Domitech.
**W przypadku silników spalinowy marki Briggs & Stratton - te objęte są gwarancją firmy Briggs & Stratton.
***Gwarancja Stihl nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Gwarancja Stihl - długość gwarancji

Marka Stihl oferuje dwa okresy długości trwania gwarancji na oferowane w sprzedaży produkty. W zależności od typu sprzedaży/docelowej funkcji narzędzia. Zakupy indywidualne przy sprzedaży konsumenckiej zapewniają gwarancję na okres do 24 miesięcy (2 lata od daty zakupu). W innych przypadkach, okres gwarancyjny wynosi do 12 miesięcy od daty dokonania zakupu produktów, objętych gwarancją. Dodatkową ochroną, do 3 lat (36 miesięcy od daty zakupu) objęte zostały najnowsze kosiarki spalinowe 6 serii, traktory ogrodowe RT oraz najnowsze roboty koszące RMI - zakup przy sprzedaży konsumenckiej.

 

36 miesięcy gwarancji Stihl

3 letnia gwarancja (36 miesięcy od daty zakupu) dotyczy wyłącznie grupy najnowszych produktów, w których skąd wchodzą kosiarki spalnowe 6-ej serii, traktory z rodziny RT oraz wybrane modele robotów koszących RMI.

24 miesiące gwarancji Stihl

2-letnia gwarancja dotyczy produktów (elektronarzędzi) zakupionych na zasadach sprzedaży konsumenckiej.

12 miesięcy gwarancji Stihl

Podstawowa, roczna ochrona narzędzi Stihl - gwarancja na okres 12 miesięcy dotyczy pozostałych zakupów produktów marki Stihl, nie wymienionych w punktach powyżej.

 

Gwarancja Stihl zasady:

Gwarancja dotyczy wad tkwiących w wyrobie (wad materiałowych lub błędów produkcyjnych) i obejmuje bezpłatne usunięcie tych wad w czasie jak najkrótszym, jednakże nie dłuższym niż 30 dni.

Karta gwarancyjna powinna być prawidłowo wypełniona. W przeciwnym wypadku może zostać unieważniona, a tym samym nie będą świadczone usługi serwisowe należne z tytułu gwarancji. Należy upewnić się, że numer seryjny urządzenia odpowiada numerowi wpisanemu do karty gwarancyjnej.

Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny świadczony będzie po dostarczeniu kompletnego urządzenia, w oryginalnym opakowaniu fabrycznym do Autoryzowanego Punktu Dealerskiego i przedstawieniu niniejszej Karty Gwarancyjnej oraz dowodu zakupu (paragon, faktura).

W razie braku oryginalnego opakowania fabrycznego istnieje ryzyko uszkodzenia wyrobu w czasie transportu, za którego odpowiedzialność ponosi Klient. Z gwarancji korzystać mogą wyłącznie urządzenia serwisowane u Autoryzowanego Dealera, takiego jak sklep i serwis Domitech. Jeżeli urządzenie wymaga serwisu okresowego to brak jego regularnego dokonywania jest równoznaczny z utratą uprawnień gwarancyjnych, a tym samym gwarancji. Gwarant będzie zwolniony z odpowiedzialności w zakresie wad będących wynikiem usterki, którą gwarant lub Autoryzowany Punkt Dealerski zauważył i o której powiadomił Klienta, a na naprawę której Klient nie wyraził zgody.

 

Gwarancja Stihl nie obowiązuje wobec:

1. Wszystkich części wyrobów firmy STIHL, które przy zgodnym z zaleceniami użytkowaniu podlegają normalnemu zużyciu (brak wady materiału czy obróbki) przed upływem okresu gwarancji.

Są to następujące elementy:

  • prowadnice, piły łańcuchowe, ściernice, noże, tarcze, głowice, wiertła, noże listwowe, noże rotacyjne, tarcze, głowice i inne elementy robocze,
  • części napędowe (bębny sprzęgła, kółka napędowe, wałki napędowe, paski klinowe i zębate),
  • filtry (powietrza, oleju, paliwa i wody),
  • świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia,
  • elementy zmniejszające wibracje (gumowe amortyzatory, sprężyny),
  • przewody elektryczne, szczotki, szczotkotrzymacze, żarówki, bezpieczniki,
  • elementy sprzęgła i rozrusznika,
  • membrany, zawory i dysze,
  • uszczelki, uszczelniacze, zawory, sprężyny, dysze wylotowe, filtry (dotyczy myjek wysokociśnieniowych.


2. Wszystkich usterek, które powstały w wyniku nie przestrzegania przez użytkownika - wskazówek dotyczących bezpieczeństwa eksploatacji, obsługi i konserwacji zakupionego produktu.

 

3. Wszystkich usterek powstałych w wyniku:

  • nie zaakceptowanej na piśmie przez firmę Ssihl zmiany produktu,
  • stosowania części, osprzętu lub układu tnącego innych niż oryginalne części, osprzęt lub układ tnący marki STIHL,
  • nieprzepisowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktu,
  • używania narzędzia w imprezach czy zawodach sportowych,
  • użytkowania produktu z uszkodzonymi elementami/częściami, także wtedy, gdy części te podlegają gwarancji,
  • uszkodzenia wynikającego ze stosowania innego oleju do mieszanki niż oryginalnego marki Stihl we właściwej proporcji 1:50 (dotyczy silników 2-suwowych, STIHL 2-Mix i STIHL 4-Mix),
  • uszkodzenia wynikającego ze stosowania paliwa o niskiej jakości.

 

4. Wszystkich usterek, które wynikają z nie przeprowadzonej we właściwym czasie lub błędnej konserwacji i utrzymania narzędzia, zgodnie z tabelą "Wskazówki dotyczące pielęgnacji i konserwacji". Do tych usterek zaliczają się:

  • usterki tłoka, cylindra, wału korbowego, które powstały wskutek nie przeprowadzonej we właściwym czasie, czy niewystarczającej konserwacji (np. filtra powietrza czy paliwa), błędnej regulacji gaźnika lub niewystarczającego oczyszczenia układu chłodzenia (wentylacji) silnika,
  • uszkodzenia korozyjne i inne uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku używania innych niż oryginalne części zamiennych.
  • uszkodzenia powstałe w wyniku prac konserwacyjnych lub naprawczych przeprowadzonych w nieautoryzowanych warsztatach.


5. Wszystkich usterek powstałych w wyniku błędnego, własnoręcznego wykonania zawartych w instrukcji użytkowania prac w ramach konserwacji i pielęgnacji urządzenia, jak np.:

  • regulacja gaźnika (bieg jałowy, najwyższa liczba obrotów),
  • wymiana zużytych części,
  • czyszczenie urządzenia.


Uwagi dotyczące gwarancji Stihl:

  1. Jakiekolwiek zmiany, zamazania lub wytarcia unieważniają kartę gwarancyjną.
  2. Nie wystawia się duplikatów kart gwarancyjnych.
  3. Adresy punktów serwisowych znajdują się na stronie www.stihl.pl
pixel