Gwarancja Dremel - Domitech Bydgoszcz Sklep i Serwis
Wszystkie narzędzia marki Dremel są poddawane rygorystycznym kontrolom jakości oraz są testowane po opuszczeniu linii produkcyjnych. Przed wprowadzeniem produktów do sprzedaży przechodzą one szereg badań, które w ramach kontroli poddawane są ściśle określonym testom. Dzięki temu Dremel zapewnia wysoką jakość swoich produktów oraz udziela gwarancji na swoje elektronarzędzia. Gwarancja ta nie ogranicza uprawnień reklamacyjnych nabywcy wynikających z umowy sprzedaży zawartej z dystrybutorem, w tym także z obowiązujących przepisów ustawowych.
Jeśli Twoje urządzenie uruchamia się lub pracuje inaczej niż dotychczas, wówczas możesz skontaktować się ze wsparciem Dremel pod adresem: https://www.dremel.com/pl/pl/serwis-wsparcie/kontakt/formularz-kontaktowy-dremel lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 7154419.
Gwarancja Dremel
1. Gwarancja Dremel zgodnie z postanowieniami wymienionymi w punktach 2-7, umożliwia w okresie jej obowiązywania nieodpłatną naprawę uszkodzeń elektronarzędzia. Jeśli weryfikacja przeprowadzana przez Centralny Serwis Elektronarzędzi Dremel wykluczy uszkodzenia mechaniczne i stwierdzi, że uszkodzenia powstały na skutek wystąpienia wad materiałowych lub produkcyjnych zostanie rozpoczęta procedura gwarancyjna.
2. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy w przypadku zakupu komercyjnego przez klienta indywidualnego (na paragon) oraz na okres 12 miesięcy w przypadku zakupu firmowego do zastosowań profesjonalnych (na firmę). Okres gwarancji rozpoczynany jest w dniu wystawienia dokumentu sprzedaży narzędzia. Data rozpoczęcia okresu gwarancji widnieje na oryginalnym dowodzie zakupu wybranego narzędzia.
3. Uszkodzenia objęte gwarancją, uznane przez Centralny Serwis Elektronarzędzi Dremel w procedurze reklamacji, zostaną bezpłatnie usunięte lub jeśli wystąpi taka konieczność, urządzenie zostanie wymienione na inne, sprawne narzędzie (ewentualnie jego późniejszy model). Narzędzia, które trafiły na serwis jako uszkodzone i zostały wymienione na inny/późniejszy model przechodzą na własność serwisu. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:
- Narzędzie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane
- Stosowany był zalecany przez producenta osprzęt
- Narzędzie nie było demontowane ani modyfikowane przez osoby nieupoważnione
- Praca narzędziem nie była kontynuowana po wystąpieniu pierwszych objawów usterki
- Nie zniszczono (usunięto) tabliczki znamionowej z numerem seryjnym narzędzia
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z przeciążenia narzędzia na skutek nadmiernej i/lub niewłaściwej eksploatacji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wymiany część zużywających się w sposób naturalny, w tym szczotek węglowych, uchwytów narzędziowych, łożysk, itp., o ile ich zużycie nie wynikało z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych
4. Reklamacja gwarancyjna musi zostać złożona w okresie obowiązywania gwarancji. Do procesu reklamacyjnego niezbędne jest kompletne urządzenie wraz z dowodem zakupu, na którym występuje data dokonania zakupu. Wysyłane bądź przekazane do do punktu sprzedaży lub Centralnego Serwisu Elektronarzędzi wymienionego na stronie WWW.DREMEL.COM urządzenie powinno być kompletne. W ramach reklamacji gwarancyjnych nie można przesyłać, ani przekazywać urządzeń częściowo lub całkowicie rozmontowanych/rozkręconych. Przesłanie narzędzia do punktu sprzedaży lub Centralnego Serwisu Elektronarzędzi odbywa się na koszt oraz ryzyko nadawcy przesyłki.
5. Gwarancja nie obejmuje żadnych innych uprawnień, poza żądaniem naprawy uszkodzeń narzędzia wymienionych w niniejszych warunkach gwarancji.
6. Czynności serwisowe wykonane w ramach gwarancji nie powodują wydłużenia ani odnowienia pierwotnego okresu gwarancji narzędzia.
7. Powyższa gwarancja obowiązuje wyłącznie w przypadku narzędzi zakupionych i eksploatowanych na terenie Europy. Gwarancja podlega prawodawstwu krajowemu z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).
Przedłużenie gwarancji Dremel
Gwarancję na produkty marki Dremel można przedłużyć do 3 lat. Aby przedłużyć gwarancję należy zarejestrować się za pośrednictwem Internetu zgodnie z poniższymi wskazaniami w ciągu 4 tygodni od momentu zakupu urządzenia:
- Rejestracja przebiega wyłącznie za pośrednictwem strony: https://www.dremel.com/pl/pl/my-dremel/standard-registration. Rejestracja jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz zgodę na przechowywanie wprowadzonych przez Ciebie do formularza danych.
- Jeśli od daty zakupu nie minęły 4 tygodnie oraz posiadasz fakturę, bądź paragon z firmy w której dokonałeś/łaś zakupu możesz przystąpić do procesu rejestrowania urządzenia. Brak dowodu zakupu lub faktury uniemożliwia rejestrację urządzenia, dlatego ważne jest,a by zachować odpowiednią dokumentację.
- Po ukończeniu rejestracji otrzymasz certyfikat, który należy wydrukować. Jest on potwierdzeniem prawidłowego procesu rejestracji produktu marki Dremel na stronie internetowe. Certyfikat ten jest również potrzebny do skorzystania z gwarancji. Warto zaraz po procesie rejestracji wydrukować certyfikat i przechować w bezpiecznym miejscu, aby nie doszło do jego zagubienia.
Przedłużenie gwarancji dla produktów takich jak drukarki 3D, akumulatory oraz ładowarki nie podlegają procedurze przedłużenia gwarancji!
Często zadawane pytania znajdziesz pod adresem: https://www.dremel.com/pl/pl/serwis-wsparcie/cz%C4%99sto-zadawane-pytania/dremel-faq
Pełne warunki gwarancji Dremel znajdziesz pod tym adresem: https://www.dremel.com/pl/pl/serwis-wsparcie/gwarancja