Gwarancja Dremel - Domitech Bydgoszcz Sklep i Serwis

Wszystkie narzędzia marki Dremel są poddawane rygorystycznym kontrolom jakości oraz są testowane po opuszczeniu linii produkcyjnych. Przed wprowadzeniem produktów do sprzedaży przechodzą one szereg badań, które w ramach kontroli poddawane są ściśle określonym testom. Dzięki temu Dremel zapewnia wysoką jakość swoich produktów oraz udziela gwarancji na swoje elektronarzędzia. Gwarancja ta nie ogranicza uprawnień reklamacyjnych nabywcy wynikających z umowy sprzedaży zawartej z dystrybutorem, w tym także z obowiązujących przepisów ustawowych.

Jeśli Twoje urządzenie uruchamia się lub pracuje inaczej niż dotychczas, wówczas możesz skontaktować się ze wsparciem Dremel pod adresem: https://www.dremel.com/pl/pl/serwis-wsparcie/kontakt/formularz-kontaktowy-dremel lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 7154419.

Gwarancja Dremel

1. Gwarancja Dremel zgodnie z postanowieniami wymienionymi w punktach 2-7, umożliwia w okresie jej obowiązywania nieodpłatną naprawę uszkodzeń elektronarzędzia. Jeśli weryfikacja przeprowadzana przez Centralny Serwis Elektronarzędzi Dremel wykluczy uszkodzenia mechaniczne i stwierdzi, że uszkodzenia powstały na skutek wystąpienia wad materiałowych lub produkcyjnych zostanie rozpoczęta procedura gwarancyjna.

2. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy w przypadku zakupu komercyjnego przez klienta indywidualnego (na paragon) oraz na okres 12 miesięcy w przypadku zakupu firmowego do zastosowań profesjonalnych (na firmę). Okres gwarancji rozpoczynany jest w dniu wystawienia dokumentu sprzedaży narzędzia. Data rozpoczęcia okresu gwarancji widnieje na oryginalnym dowodzie zakupu wybranego narzędzia.

3. Uszkodzenia objęte gwarancją, uznane przez Centralny Serwis Elektronarzędzi Dremel w procedurze reklamacji, zostaną bezpłatnie usunięte lub jeśli wystąpi taka konieczność, urządzenie zostanie wymienione na inne, sprawne narzędzie (ewentualnie jego późniejszy model). Narzędzia, które trafiły na serwis jako uszkodzone i zostały wymienione na inny/późniejszy model przechodzą na własność serwisu. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że:

  • Narzędzie było użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowane
  • Stosowany był zalecany przez producenta osprzęt
  • Narzędzie nie było demontowane ani modyfikowane przez osoby nieupoważnione
  • Praca narzędziem nie była kontynuowana po wystąpieniu pierwszych objawów usterki
  • Nie zniszczono (usunięto) tabliczki znamionowej z numerem seryjnym narzędzia
  • Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z przeciążenia narzędzia na skutek nadmiernej i/lub niewłaściwej eksploatacji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wymiany część zużywających się w sposób naturalny, w tym szczotek węglowych, uchwytów narzędziowych, łożysk, itp., o ile ich zużycie nie wynikało z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych


4. Reklamacja gwarancyjna musi zostać złożona w okresie obowiązywania gwarancji. Do procesu reklamacyjnego niezbędne jest kompletne urządzenie wraz z dowodem zakupu, na którym występuje data dokonania zakupu. Wysyłane bądź przekazane do do punktu sprzedaży lub Centralnego Serwisu Elektronarzędzi wymienionego na stronie WWW.DREMEL.COM urządzenie powinno być kompletne. W ramach reklamacji gwarancyjnych nie można przesyłać, ani przekazywać urządzeń częściowo lub całkowicie rozmontowanych/rozkręconych. Przesłanie narzędzia do punktu sprzedaży lub Centralnego Serwisu Elektronarzędzi odbywa się na koszt oraz ryzyko nadawcy przesyłki.

5. Gwarancja nie obejmuje żadnych innych uprawnień, poza żądaniem naprawy uszkodzeń narzędzia wymienionych w niniejszych warunkach gwarancji.

6. Czynności serwisowe wykonane w ramach gwarancji nie powodują wydłużenia ani odnowienia pierwotnego okresu gwarancji narzędzia.

7. Powyższa gwarancja obowiązuje wyłącznie w przypadku narzędzi zakupionych i eksploatowanych na terenie Europy. Gwarancja podlega prawodawstwu krajowemu z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISG).

Przedłużenie gwarancji Dremel

Gwarancję na produkty marki Dremel można przedłużyć do 3 lat. Aby przedłużyć gwarancję należy zarejestrować się za pośrednictwem Internetu zgodnie z poniższymi wskazaniami w ciągu 4 tygodni od momentu zakupu urządzenia:

  1. Rejestracja przebiega wyłącznie za pośrednictwem strony: https://www.dremel.com/pl/pl/my-dremel/standard-registration. Rejestracja jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz zgodę na przechowywanie wprowadzonych przez Ciebie do formularza danych.
  2. Jeśli od daty zakupu nie minęły 4 tygodnie oraz posiadasz fakturę, bądź paragon z firmy w której dokonałeś/łaś zakupu możesz przystąpić do procesu rejestrowania urządzenia. Brak dowodu zakupu lub faktury uniemożliwia rejestrację urządzenia, dlatego ważne jest,a by zachować odpowiednią dokumentację.
  3. Po ukończeniu rejestracji otrzymasz certyfikat, który należy wydrukować. Jest on potwierdzeniem prawidłowego procesu rejestracji produktu marki Dremel na stronie internetowe. Certyfikat ten jest również potrzebny do skorzystania z gwarancji. Warto zaraz po procesie rejestracji wydrukować certyfikat i przechować w bezpiecznym miejscu, aby nie doszło do jego zagubienia.

Przedłużenie gwarancji dla produktów takich jak drukarki 3D, akumulatory oraz ładowarki nie podlegają procedurze przedłużenia gwarancji!



Często zadawane pytania znajdziesz pod adresem: https://www.dremel.com/pl/pl/serwis-wsparcie/cz%C4%99sto-zadawane-pytania/dremel-faq

Pełne warunki gwarancji Dremel znajdziesz pod tym adresem: https://www.dremel.com/pl/pl/serwis-wsparcie/gwarancja

/gfx/pol/menu_buttons3.js.gzip?r=1733141275 pixel