Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Gwarancja BOSCH Professional

Na elektronarzędzia profesjonalne do użytku komercyjnego otrzymasz do trzech lat gwarancji

 

Aby bezpłatnie wysłać narzędzia Bosch, Dremel, CST Berger do naprawy skorzystaj z szybkiego formularza internetowego https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/

Kurier odbierze przesyłkę oraz dostarczy po wykonaniu naprawy pod dowolnie wskazany adres na terenie Polski. Jest możliwość pozostawienia i odbioru przesyłki w punktach obsługiwanych przez firmę kurierską, pełna lista dostępna w tym samym formularzu serwisowym.  

Otrzymasz pełny wgląd w status zlecenia serwisowego. W przypadku naprawy gwarancyjnej niezbędne dokumenty możesz przesłać w formie elektronicznej, zapisując je we wskazanym miejscu formularza.  

W przypadku usługi płatnej masz możliwość zapłaty kartą kredytową w aplikacji online lub za pobraniem u kuriera przy odbiorze przesyłki.

 

*Uwaga: płatność kartą kredytową za usługę jest na razie dostępna dla klientów, którzy nie potrzebują faktury VAT.

**Usługa dla płatników VAT będzie wdrożona do końca lutego.

***Zalecamy korzystanie z formularza online, w takim przypadku klient ma pełny przegląd i historię swojego zlecenia.

 

 

Dodatkowe informacje dotyczące gwarancji produktów Bosch Professional

 
Profesjonalne elektronarzędzia Bosch spełniają najwyższe standardy jakości. Z tego powodu oferujemy możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego:
  • 3 lata gwarancji na wszystkie elektronarzędzia i przyrządy pomiarowe Bosch linii niebieskiej bez dodatkowych opłat. Przedłużoną gwarancją nie są objęte narzędzia wysokiej częstotliwości, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe i narzędzia pneumatyczne, standardowy osprzęt oraz akumulatory i ładowarki.
  • 2 lata usługi Premium Serwis dla fabrycznie nowych akumulatorów litowo-jonowych z linii niebieskiej wraz z należącymi do nich ładowarkami. Jeżeli w okresie obowiązywania programu Premium Serwis wystąpi usterka zarejestrowanego produktu spowodowana wadą materiałową, błędem produkcyjnym lub zużyciem, firma Robert Bosch dokona nieodpłatnej naprawy danego, zarejestrowanego produktu lub jego wymiany na produkt pozbawiony wad (ew. kolejny model danego produktu). Produkty podlegające wymianie lub ich części przechodzą na własność firmy Robert Bosch.

 

Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji lub programu Premium Serwis, należy w ciągu 4 tygodni od daty zakupu zarejestrować produkt na stronie www.bosch-professional.com/warranty.

Chcąc przedłużyć gwarancję, należy najpierw zarejestrować się jako użytkownik. Następnie na indywidualnym koncie można zarejestrować urządzenie, wydrukować certyfikat gwarancji dostępny w formacie PDF, a także zarządzać swoimi danymi osobowymi.

Certyfikat gwarancji jest powiązany z urządzeniem. Oznacza to, że każde zakupione narzędzie musi zostać zarejestrowane osobno. Wyjątek stanowią akumulatory i ładowarki wchodzące w skład zestawu wraz z urządzeniem akumulatorowym. W takim przypadku akumulatory i ładowarka rejestrowane są łącznie z urządzeniem podstawowym i widnieją na wspólnym certyfikacie trzyletniej gwarancji.

W przypadku reklamacji w okresie gwarancji do urządzenia należy załączyć certyfikat gwarancji wraz z kopią dowodu zakupu i dostarczyć je do punktu sprzedaży lub przesłać bezpośrednio do Centralnego Serwisu Elektronarzędzi Bosch za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel