Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Kontakt

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

Infolinia

 

Serwis narzędzi Górzyskowo 2A

 

Dział reklamacji

 sklep@domitech.pl

 52 569 98 85

 serwis@domitech.pl

 52 569 98 88

 reklamacje@domitech.pl

 52 569 98 87

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 18:00
Sobota: 08:00 - 15:00

 

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 16:00

 

 

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 16:00

 

 

PRZYJDŹ DO NASZEGO SKLEPU

 

Sklep stacjonarny

 

Dane firmy


 sklep@domitech.pl

 52 569 98 81

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 18:00
Sobota: 08:00 - 15:00

Górzyskowo 2a,
85-157 Bydgoszcz

Pełna nazwa:

NIP:

Numer wpisu:

REGON:

Nasz bank:

SWIFT:

Numer konta do wpłat:

DOMITECH P. Janiszewski T. Wąż Sp. k.

PL5542926469

0000524635

341627077

Alior Bank

ALBPPLPW

PL15249000050000453040107469

 

JAKIE SĄ ZALETY KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG

 

Szybka i komfortowe zakupy

 
Szybkie i komfortowe zakupy

najlepsze ceny

 
Najlepsze ceny na rynku

infolinia domitech

 
Infolinia

darmowa dostawa

  
Bezpiecznie pakowany towar

gwarancja domitech

 
Gwarancja bezpiecznych zakupów

serwis domitech

Profesjonalny serwis
elektronarzędzi

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1) Ile mam czasu na zwrot?

 Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

2) Jest możliwość odbioru osobistego?

Tak! Podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej po dodaniu produktu do koszyka w celu sfinalizowania zakupu przechodzimy do koszyka i klikamy czerwony przycisk "Przejdź dalej". Następnie na zakładce 'Dostawa i płatność' należy zaznaczyć ‘Odbiór osobisty’ i określić metodę płatności. Kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru powiadomimy Cię drogą mailową i SMSem. Punkt odbioru znajduję się w Sklepie Stacjonarnym w Bydgoszczy na ul. Górzyskowo 2A.

 

3) Jakie opcje płatności na domitech.pl?

W Domitech oferujemy 8 możliwych opcji zapłaty: Google Pay, PayPo, Przelew online, Płatność ratalna, BLIK, Przelew zwykły, Karta płatnicza, Pobranie.

 

4) Jaki jest przewidywany czas dostawy?

Standardowo czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Gdy Twoja przesyłka, zostanie spakowana zostanie wysłane powiadomienie drogą mailową. Natomiast jeśli pojawią się niespodziewane trudności podczas kompletacji zamówienia i czas dostawy przekroczy planowany termin, postaramy się jak najszybciej Cię o tym powiadomić.  W takiej sytuacji zachęcamy również, do kontaktu z infolinią.

 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel