Reklamacje

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?


Dostawa kurierem:

Dostawa do paczkomatu:

 

proces pakowania
.
.

Co zrobić, gdy zakupiony produkt uległ awarii?

  1. Zgłoszenie w Autoryzowanym Serwisie Producenta
    Zwykle najszybszym sposobem realizacji roszczeń z tytułu gwarancji jest zgłoszenie wad w Autoryzowanym Serwisie Producenta. Na stronie producenta znajdziesz dokładny opis procedury oraz dane kontaktowe do serwisu (numer telefonu, e-mail oraz adres siedziby). Możesz je otrzymać także od nas, pisząc na reklamacje@domitech.pl. Poniżej do topowych producentów, gdzie zachęcamy o ubieganie się o zgłoszenie wad z tytułu gwarancji:


    Serwis: DeWALT Serwis Bosch Serwis Fein Serwis Festool Serwis Gardena Serwis Makita Serwis Metabo Serwis Stanley  Lavor Serwis Ryobi Serwis Stiga Serwis



  2. Reklamacja gwarancyjna w naszym sklepie internetowym
    Uwaga! Wysyłając przesyłkę - opakowanie tylko takie, aby była odpowiednia ochrona towaru podczas transportu, jeśli kupiony został zestaw to wystarczy odesłać tylko jego wadliwy element zestawu.

Przebieg reklamacji
.
Decyzja

Zwiń

Zwroty - proces



Zgodnie z prawem Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Możesz zwrócić produkty, które nie noszą śladów użytkowania, montażu i posiadają opakowanie producenta. Nie wymagamy odsyłania towaru w naszych kartonach, wystarczy dowolne opakowanie, które zapewni bezpieczny transport do firmy domitech.pl. Koszt wysyłki zwrotu ponosi Klient.



Istnieją pewne wyjątki od naszej 14-dniowej polityki zwrotów, które są szczegółowo opisane poniżej:
- Ze względów higienicznych wszelka odzież intymna, taka jak skarpety - prosimy o przemyślane zakupy,
- Bony upominkowe,
- Produkty otrzymane ponad 14 dni temu,
- Produkty zwrócone w niezadowalającym stanie.



Należy pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu, jeśli uważamy, że celem był obrót akcjami/odsprzedaż, a nie użytek osobisty.
Zwracane produkty podlegają kontroli działu zwrotów i przed przyjęciem zostają ocenione przez jednego z naszych specjalistów, aby upewnić się, że spełniają kryteria określone przez powyższe zasady. Należy pamiętać, że jeśli zwrócisz produkty wbrew tym zasadom, nie będziemy w stanie zrealizować zwrotu kosztów. W takich okolicznościach skontaktujemy się z Tobą.

Nie możemy również zaoferować wymiany za niechciane przedmioty. Wszystkie zwroty kosztów zostaną wykonane zgodnie z pierwotną metodą płatności na zamówieniu. Zwrot kosztów następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu przez nasz magazyn. Nie ma to wpływu na Twoje prawa ustawowe.

Przesyłki wysłane do paczkomatu lub za pobraniem, nie są przez nas odbierane.

Darmowa dostawa od 399,00 zł

Kontakt

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

Infolinia

 

Serwis narzędzi Górzyskowo 2A

 

Dział reklamacji

 sklep@domitech.pl

 52 569 98 85

serwis@domitech.pl

 reklamacje@domitech.pl

 52 569 98 87

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 18:00
Sobota: 08:00 - 15:00

 

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 16:00

 

 

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 16:00

 

 

PRZYJDŹ DO NASZEGO SKLEPU

 

Sklep stacjonarny

 

Dane firmy


 sklep@domitech.pl

 52 569 98 89

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 18:00
Sobota: 08:00 - 15:00

Górzyskowo 2a,
85-157 Bydgoszcz

Pełna nazwa:

NIP:

Numer wpisu:

REGON:

Nasz bank:

SWIFT:

Numer konta do wpłat:

DOMITECH P. Janiszewski T. Wąż Sp. k.

PL5542926469

0000524635

341627077

Alior Bank

ALBPPLPW

PL15249000050000453040107469

 

JAKIE SĄ ZALETY KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG

 

Szybka i komfortowe zakupy

 
Szybkie i komfortowe zakupy

najlepsze ceny

 
Najlepsze ceny na rynku

infolinia domitech

 
Infolinia

darmowa dostawa

  
Bezpiecznie pakowany towar

gwarancja domitech

 
Gwarancja bezpiecznych zakupów

serwis domitech

Profesjonalny serwis
elektronarzędzi

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1) Ile mam czasu na zwrot?

 Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

2) Jest możliwość odbioru osobistego?

Tak! Podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej po dodaniu produktu do koszyka w celu sfinalizowania zakupu przechodzimy do koszyka i klikamy czerwony przycisk "Przejdź dalej". Następnie na zakładce 'Dostawa i płatność' należy zaznaczyć ‘Odbiór osobisty’ i określić metodę płatności. Kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru powiadomimy Cię drogą mailową i SMSem. Punkt odbioru znajduję się w Sklepie Stacjonarnym w Bydgoszczy na ul. Górzyskowo 2A.

 

3) Jakie opcje płatności na Domitech.pl?

W Domitech oferujemy 8 możliwych opcji zapłaty: Google Pay, PayPo, Przelew online, Płatność ratalna, BLIK, Przelew zwykły, Karta płatnicza, Pobranie.

 

pixel