Gwarancja Nivel

Gwarancja Nivel System

Gwarancja Nivel System pozwala posiadaczom skupić się na pracy, ponieważ producent zapewnia ochronę swoich urządzeń w postaci gwarancji. Producent zapewnia dobrą jakość wykonania oraz sprawne działanie sprzętów Nivel System przy założeniu użytkowania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem oraz w warunkach eksploatacyjnych określonych w instrukcji obsługi każdego z urządzeń. Podstawowa gwarancja producencka trwa 12 miesięcy począwszy od wystawienia dokumentu sprzedaży w postaci paragonu bądź faktury. W przypadku niwelatorów optycznych okres gwarancji wynosi 60 miesięcy (5 lat). Wyjątek stanowią akcesoria, w tym baterie, akumulatory, kable, uchwyty, ładowarki, które objęte są 3 miesięczną gwarancją producenta.

Przedłużenie gwarancji Nivel System

Istnieje możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na instrument pomiarowy Nivel System o dodatkowe 12 miesięcy. Dzięki temu sprzęt objęty jest 24 miesięczną gwarancją. Aby przedłużyć gwarancję, instrument pomiarowy należy zarejestrować w ciągu 3 miesięcy od daty jego zakupu. Do tego celu potrzebny będzie numer seryjny instrumentu oraz dokument zakupu. Urządzenie można zarejestrować pod tym adresem: https://nivelsystem.com/przedluzenie-gwarancji/

 

nivel system gwarancja

 

  1. Przy użytkowaniu sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem i warunkach eksploatacyjnych określonych w instrukcji urządzenia producent zapewnia dobrą jakość oraz sprawne działanie sprzętu.
  2. Gwarancja dotyczy usterek urządzeń bądź części zamiennych, powstałych na skutek wad materiałowych, wadliwej konstrukcji lub wad montażowych.
  3. Gwarant udziela 12 miesięcznej gwarancji każdemu użytkownikowi, począwszy od wystawienia dokumentu sprzedaży. W przypadku niwelatorów optycznych okres ten wynosi 60 miesięcy (5 lat).
  4. Usterki określone jako gwarancyjne będą usuwane bezpłatnie poprzez autoryzowany serwis w możliwie jak najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Czas operacyjny serwisu liczony jest od dostarczenia sprzętu do naprawy do autoryzowanego serwisu. W uzasadnionych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu.
  5. Gwarancja nie obejmuje zabiegów będących należytą, normalną obsługą eksploatacyjną tj. sprawdzenie poprawności działania, rektyfikacja lub kalibracja urządzenia.
  6. Naprawy odbywają się w siedzibie gwaranta lub miejscach wskazanych przez gwaranta.
  7. Wybór sposobu naprawy bądź usunięcia wady leży po stronie gwaranta.
  8. Za nieuzasadnione reklamacje użytkownik obciążany jest kosztami zgodnie z obowiązującym cennikiem napraw.
  9. Warunkiem koniecznym do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej jest dołączenie dokumentu zakupu zawierającego numer seryjny produktu.
  10. W ramach gwarancji Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu skutków usterek tj. szkód wyrządzonych ludziom, zniszczenia cudzej własności, strat w zyskach itp.

 

gwarancja nivel system

 

Nivel System gwarancja

Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia: przekroczenia norm użytkowania sprzętu, uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi, uszkodzeń mechanicznych, dokonywania przez użytkownika napraw we własnym zakresie lub w zakładach nie posiadających autoryzacji.

Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi za wady ukryte towaru jest zgodnie z art. 558 §1 kodeksu cywilnego wyłączona.

W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się pod adresem: https://nivelsystem.com/warunki-gwarancji/

Ewentualne spory mogące wyniknąć podczas wykonywania niniejszej umowy strony będą starały się rozpatrywać na drodze polubownej, a w przypadku niemożliwości ich rozstrzygnięcia na drodze sądowej w sądzie właściwym miejscowo dla Gwaranta.

Kontakt bezpośredni do producenta/serwisu Nivel System:

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
serwis@nivelsystem.com
+48 22 632 91 40
+48 22 862 43 09

/gfx/pol/menu_buttons3.js.gzip?r=1732099131 pixel