Gwarancja Nivel
Gwarancja Nivel System
Gwarancja Nivel System pozwala posiadaczom skupić się na pracy, ponieważ producent zapewnia ochronę swoich urządzeń w postaci gwarancji. Producent zapewnia dobrą jakość wykonania oraz sprawne działanie sprzętów Nivel System przy założeniu użytkowania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem oraz w warunkach eksploatacyjnych określonych w instrukcji obsługi każdego z urządzeń. Podstawowa gwarancja producencka trwa 12 miesięcy począwszy od wystawienia dokumentu sprzedaży w postaci paragonu bądź faktury. W przypadku niwelatorów optycznych okres gwarancji wynosi 60 miesięcy (5 lat). Wyjątek stanowią akcesoria, w tym baterie, akumulatory, kable, uchwyty, ładowarki, które objęte są 3 miesięczną gwarancją producenta.
Przedłużenie gwarancji Nivel System
Istnieje możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na instrument pomiarowy Nivel System o dodatkowe 12 miesięcy. Dzięki temu sprzęt objęty jest 24 miesięczną gwarancją. Aby przedłużyć gwarancję, instrument pomiarowy należy zarejestrować w ciągu 3 miesięcy od daty jego zakupu. Do tego celu potrzebny będzie numer seryjny instrumentu oraz dokument zakupu. Urządzenie można zarejestrować pod tym adresem: https://nivelsystem.com/przedluzenie-gwarancji/
- Przy użytkowaniu sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem i warunkach eksploatacyjnych określonych w instrukcji urządzenia producent zapewnia dobrą jakość oraz sprawne działanie sprzętu.
- Gwarancja dotyczy usterek urządzeń bądź części zamiennych, powstałych na skutek wad materiałowych, wadliwej konstrukcji lub wad montażowych.
- Gwarant udziela 12 miesięcznej gwarancji każdemu użytkownikowi, począwszy od wystawienia dokumentu sprzedaży. W przypadku niwelatorów optycznych okres ten wynosi 60 miesięcy (5 lat).
- Usterki określone jako gwarancyjne będą usuwane bezpłatnie poprzez autoryzowany serwis w możliwie jak najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Czas operacyjny serwisu liczony jest od dostarczenia sprzętu do naprawy do autoryzowanego serwisu. W uzasadnionych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu.
- Gwarancja nie obejmuje zabiegów będących należytą, normalną obsługą eksploatacyjną tj. sprawdzenie poprawności działania, rektyfikacja lub kalibracja urządzenia.
- Naprawy odbywają się w siedzibie gwaranta lub miejscach wskazanych przez gwaranta.
- Wybór sposobu naprawy bądź usunięcia wady leży po stronie gwaranta.
- Za nieuzasadnione reklamacje użytkownik obciążany jest kosztami zgodnie z obowiązującym cennikiem napraw.
- Warunkiem koniecznym do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej jest dołączenie dokumentu zakupu zawierającego numer seryjny produktu.
- W ramach gwarancji Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu skutków usterek tj. szkód wyrządzonych ludziom, zniszczenia cudzej własności, strat w zyskach itp.
Nivel System gwarancja
Gwarancja traci ważność w przypadku stwierdzenia: przekroczenia norm użytkowania sprzętu, uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi, uszkodzeń mechanicznych, dokonywania przez użytkownika napraw we własnym zakresie lub w zakładach nie posiadających autoryzacji.
Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu rękojmi za wady ukryte towaru jest zgodnie z art. 558 §1 kodeksu cywilnego wyłączona.
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się pod adresem: https://nivelsystem.com/warunki-gwarancji/
Ewentualne spory mogące wyniknąć podczas wykonywania niniejszej umowy strony będą starały się rozpatrywać na drodze polubownej, a w przypadku niemożliwości ich rozstrzygnięcia na drodze sądowej w sądzie właściwym miejscowo dla Gwaranta.
Kontakt bezpośredni do producenta/serwisu Nivel System:
Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
serwis@nivelsystem.com
+48 22 632 91 40
+48 22 862 43 09