Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Zakres obowiązków:
• Elektroniczna obsługa klientów sklepu internetowego
• Udzielanie informacji i doradztwo w sprawie zamówień
• Techniczne wsparcie w obsłudze transakcji, pomoc w rozwiązywaniu problemów
• Tłumaczenie opisów produktów
• Wystawiania produktów na platformę zakupową
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego /( warunek konieczny)
• Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy
• Komunikatywność
• Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się
Oferujemy:
• Konkurencyjne wynagrodzenie
• Godziny pracy: 8.00-16.00 pon-pt
• System benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe z opieką medyczna, system poleceń pracowniczych,
• Dobrą atmosferę pracy,
• Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania,
• Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika,
• Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji,
• Pracę w doświadczonym zespole specjalistów,
Lokalizacja: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6a Bydgoszcz.