Hitachi zmienia nazwę na Hikoki

2017-12-04
Hitachi zmienia nazwę na Hikoki Czy wiesz, że Hitachi zmienia nazwę ? Kilka ciekawych informacji...

Niedawno doszły nas słuchy o tym, że jedna z Waszych ulubionych marek zmienia swoją nazwę z Hitachi Koki na HIKOKI. Spółka ogłosiła tę nowinę w Tokio, 1 listopada 2017 roku. Zmiana ta, wiąże się oczywiście ze zmianą marki elektronarzędzi tak dobrze nam wszystkim znanych, z Hitachi na Hikoki (wymowa: haj-ko-ki) z dniem 1 października 2018 r.
 

Zmiany te, mają na celu zrównoważony wzrost i poszerzenie działalności w ponad 100 krajach objętych siecią Hitachi Koki. Osiągnięcia spółki, takie jak niezawodność produktów i innowacyjność rozwiązań, zaowocowały w nową współpracę z KKR, jedną z największych na świecie grup typu private equity ( szczególny rodzaj inwestycji kapitałowych stanowiących zewnętrzne źródło finansowania spółek niedopuszczonych do obrotu publicznego.) W ramach tej współpracy Hitachi Koki Holding zamierza ujednolicić działania operacyjne i zwiększyć poziom inwestycji w rozwój organiczny, w celu usprawnienia działania oddziałów na całym świecie na drodze do ugruntowania pozycji wiodącego, globalnego producenta
.– "Nasze innowacje w rozwiązaniach produkcyjnych zdobyły wiele nagród i przyniosły stabilny poziom działalności w ostatnich 70 latach. Nadszedł czas na ekspansję w roli prawdziwie globalnej firmy przy zachowaniu naszych japońskich korzeni "– skomentował Osami Maehara, prezes firmy Hitachi Koki. – "W pełni się zaangażowaliśmy w napędzanie wzrostu wraz z naszym nowym, dynamicznym partnerem KKR. Wspólnie będziemy dążyć do zdobycia pozycji globalnego lidera w zakresie elektronarzędzi i urządzeń na potrzeby nauk biologicznych. Wyznaczyliśmy sobie ambitny cel sprzedażowy na poziomie 2,7 miliarda dolarów na rok rozliczeniowy 2020. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu wszystkich pracowników i partnerów na całym świecie uda nam się rozwinąć, a zmiana marki jest pierwszym krokiem w tym kierunku. Nie możemy doczekać się budowania marki przewyższającej oczekiwania wymagających klientów z całego świata" – dodał prezes. 
Marka HIKOKI łączy w sobie trzy największe atuty firmy - innowacyjne rozwiązania technologiczne ,niezawodność produktów i usług oraz potencjał wzrostu w ramach nowej współpracy z KKR.

Zmiany nazwy nie obejmą następujących marek na ich odpowiednich rynkach: metabo, SANKYO, Tanaka, CARAT, HIT-MIN, himac.


Pokaż więcej wpisów z Grudzień 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel