Darmowa dostawa od 399,00 zł

Kontakt na mobile


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


Infolinia

sklep@domitech.pl

52 569 98 85

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 18:00
Sobota: 08:00 - 15:00


Serwis narzędzi Górzyskowo 2A

serwis@domitech.pl

52 569 98 88

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 08:00 - 16:00


Dział reklamacji

reklamacje@domitech.pl

52 569 98 87

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 15:00


 PRZYJDŹ DO NASZEGO SKLEPU!


Sklep stacjonarny

 sklep@domitech.pl

 52 569 98 89

Czynne:

Poniedziałek - Piątek: 07:00 - 18:00
Sobota: 08:00 - 15:00

Górzyskowo 2a, 85-157 Bydgoszcz


 DANE FIRMY


 

Pełna nazwa:

DOMITECH P. Janiszewski T. Wąż Sp. k.

NIP:

PL5542926469

Numer wpisu:

0000524635

REGON:

341627077

Numer konta
do wpłat:

PL15249000050000453040107469

SWIFT:

ALBPPLPW

Nasz bank:

Alior Bank

 

1) Ile mam czasu na zwrot?

 Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

2) Jest możliwość odbioru osobistego?

Tak! Podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej po dodaniu produktu do koszyka w celu sfinalizowania zakupu przechodzimy do koszyka i klikamy czerwony przycisk "Przejdź dalej". Następnie na zakładce 'Dostawa i płatność' należy zaznaczyć ‘Odbiór osobisty’ i określić metodę płatności. Kiedy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru powiadomimy Cię drogą mailową i SMSem. Punkt odbioru znajduję się w Sklepie Stacjonarnym w Bydgoszczy na ul. Górzyskowo 2A.

 

3) Jakie opcje płatności na Domitech.pl?

W Domitech oferujemy 8 możliwych opcji zapłaty: Google Pay, PayPo, Przelew online, Płatność ratalna, BLIK, Przelew zwykły, Karta płatnicza, Pobranie.

 

4) Jaki jest przewidywany czas dostawy?

Standardowo czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Gdy Twoja przesyłka, zostanie spakowana zostanie wysłane powiadomienie drogą mailową. Natomiast jeśli pojawią się niespodziewane trudności podczas kompletacji zamówienia i czas dostawy przekroczy planowany termin, postaramy się jak najszybciej Cię o tym powiadomić.  W takiej sytuacji zachęcamy również, do kontaktu z infolinią.

 

pixel