Reklamacje

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?


Dostawa kurierem:

Dostawa do paczkomatu:

 

proces pakowania
.
.

Co zrobić, gdy zakupiony produkt uległ awarii?

  1. Zgłoszenie w Autoryzowanym Serwisie Producenta
    Zwykle najszybszym sposobem realizacji roszczeń z tytułu gwarancji jest zgłoszenie wad w Autoryzowanym Serwisie Producenta. Na stronie producenta znajdziesz dokładny opis procedury oraz dane kontaktowe do serwisu (numer telefonu, e-mail oraz adres siedziby). Możesz je otrzymać także od nas, pisząc na reklamacje@domitech.pl. Poniżej do topowych producentów, gdzie zachęcamy o ubieganie się o zgłoszenie wad z tytułu gwarancji:


    Serwis: DeWALT Serwis Bosch Serwis Fein Serwis Festool Serwis Gardena Serwis Makita Serwis Metabo Serwis Stanley  Lavor Serwis Ryobi Serwis Stiga Serwis



  2. Reklamacja gwarancyjna w naszym sklepie internetowym
    Uwaga! Wysyłając przesyłkę - opakowanie tylko takie, aby była odpowiednia ochrona towaru podczas transportu, jeśli kupiony został zestaw to wystarczy odesłać tylko jego wadliwy element zestawu.

    Sprawdź więcej informacji w naszym regulaminie.
Przebieg reklamacji
.
Decyzja

Zwiń

Zwroty - proces



Zgodnie z prawem Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Możesz zwrócić produkty, które nie noszą śladów użytkowania, montażu i posiadają opakowanie producenta. Nie wymagamy odsyłania towaru w naszych kartonach, wystarczy dowolne opakowanie, które zapewni bezpieczny transport do firmy domitech.pl. Koszt wysyłki zwrotu ponosi Klient.



Istnieją pewne wyjątki od naszej 14-dniowej polityki zwrotów, które są szczegółowo opisane poniżej:
- Ze względów higienicznych wszelka odzież intymna, taka jak skarpety - prosimy o przemyślane zakupy,
- Bony upominkowe,
- Produkty otrzymane ponad 14 dni temu,
- Produkty zwrócone w niezadowalającym stanie.



Należy pamiętać, że zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu, jeśli uważamy, że celem był obrót akcjami/odsprzedaż, a nie użytek osobisty.
Zwracane produkty podlegają kontroli działu zwrotów i przed przyjęciem zostają ocenione przez jednego z naszych specjalistów, aby upewnić się, że spełniają kryteria określone przez powyższe zasady. Należy pamiętać, że jeśli zwrócisz produkty wbrew tym zasadom, nie będziemy w stanie zrealizować zwrotu kosztów. W takich okolicznościach skontaktujemy się z Tobą.

Nie możemy również zaoferować wymiany za niechciane przedmioty. Wszystkie zwroty kosztów zostaną wykonane zgodnie z pierwotną metodą płatności na zamówieniu. Zwrot kosztów następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu przez nasz magazyn. Nie ma to wpływu na Twoje prawa ustawowe.

Przesyłki wysłane do paczkomatu lub za pobraniem, nie są przez nas odbierane.

Sprawdź więcej informacji w naszym regulaminie.

Darmowa dostawa od 399,00 zł

Staż w dziale księgowym

Domitech, firma działająca na polskim rynku od 2014 roku, jest liderem w branży e-commerce, oferując szeroki wybór artykułów dla domu i ogrodu. Naszą siłę stanowi ponad 80 pracowników, którzy z zaangażowaniem pracują w różnorodnych działach. Dział księgowości, będący niezbędnym elementem naszej firmy, skupia się na dokładnym zarządzaniu finansami, przestrzeganiu przepisów podatkowych, oraz analizie finansowej, co pozwala na efektywne zarządzanie budżetem. Dodatkowo, zajmujemy się przetwarzaniem i kontrolą dokumentów finansowych, obsługą faktur VAT i składek ubezpieczeniowych, a także rejestrowaniem transakcji finansowych. Monitorujemy wyniki finansowe firmy, by jak najlepiej wdrażać nowe strategie. Jeśli jesteś studentem kierunków ekonomicznych, finansów i  rachunkowości oraz aspirujesz do rozwoju w dziedzinie księgowości, dołącz do naszego zespołu! Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: praktyki@domitech.pl

Domitech oferuje szanse odbycia praktyk w dziale księgowym!
• Lokalizacja:
Bydgoskich Przemysłowców 6a, 85-862 Bydgoszcz

Czym będziesz się zajmować?

• Zarządzanie finansami firmy zgodnie z przepisami podatkowymi;
• Przetwarzanie i kontrola dokumentów finansowych;
• Koordynacja budżetu i zadań administracyjnych;
• Przygotowywanie bilansów i sprawozdań finansowych;
• Obsługa faktur VAT i składek ubezpieczeniowych;
• Rejestrowanie transakcji finansowych;
• Rozliczenia roczne przedsiębiorstwa i pracowników.

Czego chcemy od Ciebie:

• Zainteresowania księgowością i finansami;
• Umiejętności analitycznych;
• Dokładności i skrupulatności;
• Zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych.

A od nas dostaniesz:

• Praktyczne doświadczenie w obszarze optymalizacji treści i SEO;
• Mentorowanie przez doświadczonych specjalistów;
• Elastyczne godziny obywania się praktyk i przyjazne środowisko pracy;
• Szczegółowe referencje i rekomendacje, które będą odzwierciedlać Twoje osiągnięcia oraz zdobyte umiejętności;
• Możliwość zatrudnienia, po odbyciu okresu praktyki;
• Realizację praktyki zgodnie z programem praktyk obowiązującym na Twojej uczelni. Zapewniamy pomoc w całej procedurze oraz dokumentacji procesu praktykowego;
• Możliwość realizowania zakładanego projektu określonego w programie praktyk.

 

Nie zapomnij załączyć w swoim CV, klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

pixel