Gwarancja NAC - sklep Domitech.pl

Warunki Gwarancji NAC:

 

Ogólne warunki gwarancji.

 

1. Gwarantuje się sprawne działanie produktu, zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi.

2. Konsumentowi udziela się gwarancji na okres 24 miesięcy (w pozostałych przypadkach 12 miesięcy) od daty zakupu i obejmuje ona bezpłatną naprawę bądź wymianę uszkodzonych części i elementów, których uszkodzenie wynika z wad fabrycznych producenta (materiałowych i montażowych).

3. W zakres gwarancji nie wchodzą czynności takie jak: montaż, konserwacja, obsługa okresowa, regulacja i czyszczenie, a także przeglądy.

4. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów i podzespołów produktu.

5. Gwarancja traci ważność jeżeli sprzęt będzie eksploatowany niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz do celów w zarobkowych bądź wynajmu.

6. Podstawą do uzyskania ochrony gwarancyjnej jest oryginalny dowód zakupu od Autoryzowanego Dystrybutora sprzętu NAC wraz z podpisanym w dniu sprzedaży drukiem niniejszej gwarancji wydany przez oficjalnego Autoryzowanego Dystrybutora sprzętu NAC. Druk gwarancji musi posiadać wypełnione czytelnie wszystkie pola bez skreśleń i poprawek.

7. Ochrona gwarancyjna nie będzie udzielana jeżeli w dowodzie zakupu lub w druku gwarancyjnym wystąpią jakiekolwiek zmiany, wytarcia lub zamazania, a także jeśli druk gwarancji będzie podstemplowany przez firmę nie będącą Autoryzowanym Dystrybutorem marki NAC.

8. Producent zastrzega sobie prawo unieważnienia gwarancji w przypadku uszkodzenia kosiarki z winy klienta, na skutek którego nastąpiło przeciążenie układu korbowo - tłokowego silnika.

9. Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu. Dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę.

 

Szczegółowe warunki gwarancji.

 

1. Użytkowanie produktu powinno odbywać się zgodnie z przeznaczeniem i zasadami określonymi w załączonej Instrukcji Obsługi. Firma NAC Sp. z o. o. zwolniona jest od odpowiedzialności z tytułu gwarancji za uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem oraz wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.

2. Czysty i kompletny produkt musi być dostarczony bezpośrednio przez Klienta do autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (lista autoryzowanych punktów serwisowych zawarta jest w druku niniejszej gwarancji, oraz na stronie www.nac.com.pl) wraz z gwarancją i dowodem zakupu.

3. W przypadku dostarczenia przez Klienta produktu do punktu sprzedaży nie wymienionego na Liście Punktów Serwisowych, bezwzględnym warunkiem przyjęcia jest zapakowanie produktu w sposób zabezpieczający przed jego uszkodzeniem (w innym przypadku gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu do Autoryzowanego Punktu Serwisowego). W przypadku dostarczenia produktu uszkodzonego z winy Klienta do sprzedawcy, a nie do Autoryzowanego Punktu Serwisowego, Klient zostanie obciążony kosztami przesyłki do Autoryzowanego Punktu Serwisowego i z powrotem, a także kosztami weryfikacji urządzenia. Niezależnie od decyzji Klienta o ewentualnej naprawie na Jego koszt.

4. Uszkodzenia podlegające naprawie w ramach gwarancji Gwarant zobowiązuje się usunąć w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do Autoryzowanego Punktu Serwisowego. W wyjątkowych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu.

5. Klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie trwania gwarancji dokonanych zostanie co najmniej pięć napraw, a produkt nadal będzie wykazywał wady które uniemożliwiają wykorzystywanie go zgodnie z przeznaczeniem bądź usunięcie wady jest niemożliwe.

6. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Klienta elementów i koszt ich wymiany oraz wartość zużycia sprzętu.

7. Jeżeli wymiana produktu na nowy jest niemożliwa, to Klientowi przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty.

8. Gwarancją nie są objęte:

- uszkodzenia zaistniałe podczas transportu czy przeładunku oraz ich następstwa

- mechaniczne uszkodzenia oraz wywołane nimi wady oraz korozja i powłoka lakiernicza

- wadliwe działanie np.uszkodzenia gaźnika spowodowane zanieczyszczonym paliwem, zatarcia silnika wywołane przegrzaniem lub uszkodzenia

spowodowane użytkowaniem niezgodnym z Instrukcją Obsługi i Zasadami Bezpieczeństwa oraz niedbałością lub nadmierną eksploatacją

- wadliwe działanie lub uszkodzenia wynikłe na skutek: pożaru, powodzi, uderzeń pioruna i innych klęsk żywiołowych, wojny i niepokojów

społecznych, przepięć w sieci energetycznej, podłączenia do nie uziemionego gniazda zasilającego i innych nieprzewidzianych wypadków

- produkty, które uległy przeróbkom, zmianom lub naprawom przez osoby nieuprawnione

- produkty, w których numery identyfikacyjne w jakikolwiek sposób zmieniono lub zatarto

- części i podzespoły szybko zużywające się takie jak: noże, uchwyty nożowe, głowice żyłkowe, szpule żyłkowe, prowadnice, łańcuchy tnące, wirniki,

sprzęgła, zębatki napędowe, koła jezdne, linka rozrusznika,rozruszniki, linki sterownicze, paski klinowe, kołki przeciążeniowe (zabezpieczenia), oraz

materiały eksploatacyjne (żarówki, filtry, świece itp).

9. Wszelkie wadliwe produkty lub części, które wymieniono w ramach gwarancji, stają się własnością firmy NAC Sp. z o.o.Konsumencka gwarancja dodatkowa na silniki NAC Power OHV i Briggs&Stratton (24+12 miesięcy).

1. Firma NAC Sp. z o.o. oferuje rozszerzoną ochronę gwarancyjną silnika spalinowego na okres dodatkowych 12 miesięcy.

2. Warunkiem otrzymania gwarancji dodatkowej jest dokonywanie płatnych przeglądów technicznych w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym przed upływem każdych 12 miesięcy użytkowania od daty zakupu, a pozytywny jego wynik zostanie potwierdzony wpisem w adnotacjach na stronie głównej.

3. Czas potrzebny do przeprowadzenia przeglądów technicznych nie przedłuża okresu obowiązywania gwarancji.

4. Gwarancja dodatkowa udzielana jest na zasadach Ogólnych i Szczegółowych warunków niniejszej gwarancji.

5. Gwarancji dodatkowej Autoryzowany Punkt Serwisowy może nie udzielić, w przypadku negatywnego wyniku przeglądu technicznego. Następuje to w przypadku stwierdzenia poważnego uszkodzenia silnika z winy operatora (wygięcie wału korbowego, uszkodzenia mechaniczne elementów silnika, itp.), gdy silnik wykazuje objawy nadmiernego zużycia naturalnego lub istnieją inne ważne powody dotyczące sposobu eksploatacji.

Powyższa gwarancja na sprzedaż towaru konsumpcyjnego nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

 

nac gwarancja

 

/gfx/pol/menu_buttons3.js.gzip?r=1733141275 pixel