Gwarancja Lahti PRO - Domitech Bydgoszcz Sklep i Serwis

 

Warunki gwarancji Lahti PRO

Gwarancja Lahti PRO w Domitech Bydgoszcz - Sklep i Serwis

24 miesiące       Lub   12 miesiące
miesięcy                            miesięcy

 

 

1. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące oraz zaczyna biec od daty udokumentowanej sprzedaży bezpośredniemu użytkownikowi.

2. W przypadku zakupu związanego z wystawieniem faktury VAT - okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

3. Naprawy gwarancyjne wykonywane są w serwisie Gwaranta znajdującego się w siedzibie firmy Profix.

4. Gwarancja obejmuje wady konstrukcyjne i materiałowe ujawnione w okresie gwarancyjnym w trakcie prawidłowej eksploatacji.

5. Gwarancją nie objęte są:

  • Wszelkie uszkodzenia powstałe z winy użytkownika
  • Samowolne naprawy, przeróbki lub zmiany oraz niezgodną z instrukcją obsługi eksploatacją urządzenia
  • Uszkodzenia spowodowane nie przestrzeganiem zaleceń instrukcji przy uruchamianiu, konserwacji i eksploatacji urządzenia
  • Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia wynikającym z nadmiernej eksploatacji urządzenia lub pracy w niewłaściwych warunkach
  • Naturalnie zużywające się części takie jak szczotki grafitowe silnika
  • Wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz takie, które powodują utratę rzeczy
  • Naprawy polegające na regulacji oraz czynności przewidziane w instrukcji, do których wykonywania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.

6. W przypadku stwierdzenia ingerencji w urządzeniu nie pochodzących od autoryzowanego punktu serwisowego - nastąpi utrata uprawnień gwarancyjnych.

7. Reklamacja winna być zgłoszona bezpośrednio Gwarantowi lub do punktu sprzedaży w terminie 3 dni od dnia wykrycia wady. Reklamowany towar należy dostarczyć do punktu zakupu lub bezpośrednio u producenta - termin naprawy może ulec przedłużeniu. Okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy.

8. Uznane naprawy gwarancyjne będą wykonywane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. Jeżeli naprawa wymaga ekspertyzy rzeczoznawcy lub jeżeli wymaga zamówienia części zamiennych bezpośrednio u producenta - termin naprawy może ulec przedłużeniu. Okres gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy.

9. Podstawą realizacji uprawnień z tytułu gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu towaru oraz Karty Gwarancyjnej zawierającej pieczęć sprzedawcy, datę zakupu, typ urządzenia. Karta Gwarancyjna bez wszelkich wymaganych w niej zapisów i pieczęci jest nieważna.

10. Sprawdzenie przez serwis gwarancyjny sprawnego urządzenia nie traktuje się jako naprawy gwarancyjnej. Koszty takiego sprawdzenia ponosi właściciel urzadzenia.

/gfx/pol/menu_buttons3.js.gzip?r=1732099131 pixel