Gwarancja BOSCH Professional

Bosch gwarancja 3 lata - warunki

Urządzenia Bosch spełniają najwyższe standardy jakości. Z tego powodu oferowana jest możliwość przedłużenia gwarancji. Okres 3 letniej gwarancji dotyczy wszystkich elektronarzędzi oraz przyrządów pomiarowych z niebieskiej linii, a także akumulatorów i ładowarek w technologii litowo-jonowej. Wszystko to bez dodatkowych opłat. Urządzeniami, które nie są objęte przedłużoną gwarancją to narzędzia takie jak: przemysłowe wkrętarki akumulatorowe (Exact), narzędzia pneumatyczne, standardowy osprzęt oraz narzędzia wysokiej częstotliwości.

2 lata usługi Premium Serwis dla fabrycznie nowych akumulatorów litowo-jonowych z linii niebieskiej wraz z należącymi do nich ładowarkami. Jeżeli w okresie obowiązywania programu Premium Serwis wystąpi usterka zarejestrowanego produktu spowodowana wadą materiałową, błędem produkcyjnym lub zużyciem, firma Robert Bosch dokona nieodpłatnej naprawy danego, zarejestrowanego produktu lub jego wymiany na produkt pozbawiony wad (ew. kolejny model danego produktu). Produkty podlegające wymianie lub ich części przechodzą na własność firmy Robert Bosch.

Naprawa gwarancyjna

W przypadku, gdy Twoje urządzenie Bosch, Dremel bądź CST Berger uległo uszkodzeniu możesz bezpłatnie wysłać narzędzia do naprawy korzystając z szybkiego formularza internetowego zamieszczonego na stronie https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/

 



Do zgłoszenia naprawy urządzenia w internetowym formularzu niezbędne będą 3 rzeczy:

 

Nazwa urządzenia znajdująca się zazwyczaj w lewym górnym rogu tabliczki znamionowej (np. GWS 14-125 S / GKF 550)

Numer katalogowy znajdujący się z reguły na prawo od nazwy urządzenia (np. 0 601 7D0 100/ 3 601 FA0 022)

Numer seryjny, który znajduje się na tabliczce znamionowej urządzenia (z reguły na białym tle) i składa się z dziewięciu cyfr np.: (809002507 / 131000692). W przypadku, gdy numer seryjny jest niemożliwy do odczytania należy w formularzu (w polu numer seryjny) wpisać: 999



Po uzupełnieniu internetowego formularza, kurier bezpłatnie odbierze sprzęt od Klienta. Dostarczona paczka trafi na serwis, gdzie urządzenie zostanie przebadane pod kątem nieprawidłowości. Po wykonaniu przez serwis niezbędnych napraw, sprzęt zostanie odesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

Klient zgłaszający naprawę ma możliwość wybrania jedną z trzech opcji dostawy zwrotu narzędzia po naprawie:

1. Adres dostawy po naprawie jest taki sam jak dane wprowadzone w internetowym formularzu naprawy gwarancyjnej.

2. Adres dostawy po naprawie jest inny niż dane wprowadzone w internetowym formularzu naprawy gwarancyjnej. Wówczas klient wypełnia dodatkowy kwestionariusz, w którym określa pod jaki adres urządzenie ma zostać dostarczone.

3. Po naprawie urządzenia ma zostać ono odesłane do wskazanego przez klienta punktu obsługi DHL. Tą opcję należy wybrać wyłącznie w przypadku, kiedy naprawione narzędzie ma zostać odesłane do punktu obsługi DHL*


*Uwaga: Urządzenia wielkogabarytowe i urządzenia z akumulatorem litowo-jonowym powyżej 100Wh nie są obsługiwane przez punkty DHL. Przesyłki przekraczające wagę 25kg i wymiary 80 x 60 x 60cm mogą nie zostać przyjęte.

W przypadku, gdy urządzenie będzie naprawiane w formie naprawy gwarancyjnej niezbędne dokumenty możesz dostarczyć za pośrednictwem Internetu, w formie elektronicznej, zapisując je w odpowiednim miejscu w formularzu internetowym (Punkt 4 formularza - Określ rodzaj naprawy). W tym miejscu należy dołączyć czytelne zdjęcie lub skan dowodu zakupu. Kopię dowodu możesz także dołączyć do paczki z urządzeniem.

Zwrot urządzeń do klienta po naprawie serwisowej trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych.

Jako zgłaszający zlecenie serwisowe otrzymasz pełny wgląd w jego status.

 

Naprawa pogwarancyjna

W przypadku, gdy urządzenie nie posiada już gwarancji, bądź nie zakwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, może zostać naprawione odpłatnie w profesjonalnym serwisie. Wówczas przeprowadzona zostanie naprawa pogwarancyjna Bosch. Jeśli koszt naprawy urządzenia przekracza 30% wartości cennikowej elektronarzędzia, to Klient zostanie szczegółowo poinformowany o kosztorysie naprawy. Po naprawie gwarancyjnej zapłaty można dokonać za pośrednictwem karty kredytowej w aplikacji online lub za pobraniem u kuriera podczas odbioru przesyłki.



Informacje dodatkowe dotyczące gwarancji produktów Bosch

 

Bosch Professional gwarancja

Na profesjonalne elektronarzędzia do użytku komercyjnego otrzymasz do 3 lat gwarancji. Dzięki temu nie musisz martwić się o, to że w przypadku usterki lub wady fabrycznej pozostaniesz bez ochrony, a Twoja praca bądź zlecenie będzie niemożliwe do zrealizowania z powodu sprzętu. Gwarancja zapewnia więc ochronę przez minimum 24 miesiące, z możliwością przedłużenia, po rejestracji na platformie PRO360, nawet do 36 miesięcy. Zwrot urządzeń do klienta po naprawie serwisowej trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych, a Klient ma cały czas wgląd do statusu serwisowanego urządzenia.

 

Bosch rejestracja gwarancji

Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji, należy w ciągu 4 tygodni od daty zakupu zarejestrować produkt na stronie https://www.bosch-professional.com/pl/pl/pro360/. Rejestracja narzędzi zapewnia Ci do spojrzenia na pozostała długość pozostałej gwarancji. Począwszy od września 2022 roku, rejestracja elektronarzędzi będzie możliwa tylko za pośrednictwem nowej platformy: PRO 360. Nowa platforma pozwoli nie tylko na rejestrację urządzeń w celu przedłużenia gwarancji, ale także na zestawienie wszystkich posiadanych elektronarzędzi wraz z możliwością zweryfikowania długości pozostałej gwarancji. Ponadto nowa platforma pozwoli na podgląd wszystkich posiadanych elektronarzędzi wraz z ich parametrami technicznymi.

 

Bosch przedłużenie gwarancji

Aby przedłużyć gwarancję, należy najpierw dokonać rejestracji jako użytkownik w centrum zarządzania elektronarzędziami PRO360. Następnie na swoim indywidualnym koncie można przeprowadzić rejestrację urządzenia oraz wydrukować odpowiedni certyfikat, który dostępny jest w formacie PDF.

Każdy certyfikat jest powiązany z urządzeniem. Oznacza to, że każde zakupione urządzenie musi zostać zarejestrowane osobno i każde urządzenie posiada swój indywidualny certyfikat. W przypadku reklamacji w okresie gwarancyjnym do paczki oprócz narzędzia oraz kopii dowodu zakupu powinno dołączać się certyfikat gwarancji. Warunki gwarancji lub gwarancji serwisowej zaczynają obowiązywać od dnia zakupu, a nie od dnia rejestracji urządzenia.

/gfx/pol/menu_buttons3.js.gzip?r=1734651032 pixel