Gwarancja AEG - Domitech Bydgoszcz Sklep i Serwis
WARUNKI GWARANCJI AEG
Oprócz praw ustawowych wynikających z zakupu, produkt jest objęty gwarancją, której warunki podano poniżej.
1. Okres gwarancyjny obowiązuje od daty zakupu towaru. Ta data musi być potwierdzona fakturą lub innym dowodem zakupu (paragonem). Okres gwarancyjny wynosi minimum 1 rok na narzędzia oraz 1 rok na akumulatory i ładowarki.
2. Okres gwarancyjny może zostać wydłużony w przypadku baterii, ładowarek i narzędzi poprzez zarejestrowanie produktu na stronie internetowej https://warranty.aeg-powertools.eu/pl-pl/home, jednakże aby wydłużenie gwarancji miało miejsce użytkownik końcowy musi zarejestrować nowo kupione narzędzia online w ciągu 30 dni od daty zakupu. Użytkownik końcowy może zarejestrować narzędzie w swoim kraju zamieszkania, jeżeli jest on zgodny z tym wymienionym w formularzu rejestracji online. Ponadto użytkownicy końcowi muszą wyrazić zgodę na przechowywanie danych wprowadzanych na stronie internetowej i zaakceptować regulamin. W przypadku poprawnego przejścia przez wszystkie etapy rejestracji do użytkowników końcowych wysyłane są pocztą elektroniczną potwierdzenia rejestracji i oryginały faktur potwierdzających datę zakupu.
3. Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu wynikające z usterek wykonania lub materiału, o ile zostały one ujawnione w okresie gwarancyjnym. Gwarancja jest ograniczona do naprawy i/lub wymiany i nie obejmuje żadnych innych zobowiązań, w tym między innymi odpowiedzialności za szkody przypadkowe lub wtórne. Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli produkt używany był w sposób niezgodny z zastosowaniem, używany niezgodnie z instrukcją lub nie był prawidłowo podłączony.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzenia produktu wynikającego z nieprawidłowej konserwacji
- produktu, który został zmieniony lub uległ modyfikacji
- produktu, którego oryginalne oznaczenie (znak towarowy, numer seryjny) zostało zniszczone, zmienione lub usunięte
- jakichkolwiek uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania instrukcji
- jakiegokolwiek produktu bez certyfikatu CE
- jakiegokolwiek produktu, którego naprawy próbowała dokonać osoba niewykwalifikowana lub taka, która nie zdobyła wcześniejszej zgody firmy Techtronic Industries
- jakiegokolwiek produktu podłączonego do nieodpowiedniego źródła zasilania (nieprawidłowe natężenie prądu, napięcie, częstotliwość)
- jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych wpływem czynników zewnętrznych (chemicznych, fizycznych, drgań) lub substancji obcych:
- normalnego zużycia części zamiennych,
- nieprawidłowego użycia, przeciążenia narzędzia,
- stosowania niezatwierdzonych akcesoriów lub części,
- akcesoriów narzędzi ręcznych z napędem mechanicznym dostarczonych z narzędziem lub kupionych oddzielnie. Takie wykluczenia obejmują, między innymi, wymienne ostrza wkrętaka, wiertła, tarcze cierne, papier ścierny i ostrza, prowadnicę boczną.
- elementów (części i akcesoriów) podlegających naturalnemu zużyciu obejmujących, między innymi, zestawy do konserwacji i serwisu, szczotki węglowe, łożyska, uchwyt, przystawkę wiertła SDS, gniazdo, przewód zasilania, uchwyt pomocniczy, skrzynię transportową, płytę szlifierską, worek pyłowy, rurę odprowadzania pyłu, podkładki filcowe, kołki i sprężyny klucza udarowego, kopułki do zwalniania żyłki, pasy napędowe, sprzęgło, ostrza przycinarek do żywopłotów lub kosiarek do trawy, uprząż, przepustnicę linkową, zęby, kołki podnośnika, wentylatory dmuchawy, rury nadmuchowe i ssawne, worek na śmieci i paski, prowadnice, łańcuchy piły, węże, mocowanie złączy, dysze natryskowe, koła, pręty natryskowe, szpule wewnętrzne, szpule zewnętrzne, filtry gazu, ostrza do ściółkowania itp.
4. W celu serwisowania produkt należy wysłać lub okazać w autoryzowanym punkcie serwisowym znajdującym się na przedstawionym poniżej wykazie punktów serwisowych w poszczególnych krajach. W niektórych krajach lokalny dystrybutor produktów podejmuje się wysyłki produktu do centrum serwisowego. W przypadku wysyłki do punktu serwisowego produkt — pozbawiony jakichkolwiek niebezpiecznych substancji, na przykład benzyny — należy bezpiecznie zapakować i dołączyć adres nadawcy oraz krótki opis usterki.
5. Naprawa/wymiana w ramach niniejszej gwarancji jest bezpłatna. Nie stanowi jednak o przedłużeniu lub rozpoczęciu od nowa biegu okresu gwarancyjnego. Wymienione części lub narzędzia stają się naszą własnością. W przypadku niektórych krajów nadawca będzie musiał uregulować koszty dostawy lub opłaty pocztowe. Prawa ustawowe wynikające z zakupu narzędzia pozostają niezmienione.
6. Niniejsza gwarancja obowiązuje w Unii Europejskiej, Szwajcarii, Islandii, Norwegii, Liechtensteinie, Turcji i Rosji. Poza tymi obszarami należy skontaktować się z autoryzowanym dostawcą produktów i ustalić, czy obowiązuje inna gwarancja.