REGULAMIN przyznawania nasion GARDENA

Zasady Promocji - wydawania nasion Gardena

 

 

  1. Niniejszy dokument określa zasady wydawania mieszanki nasion sygnowanych przez producenta Gardena za dokonane zakupy stacjonarne w sklepie Domitech sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą przy ul. Górzyskowo 2A. Proces ten stanowi wsparcie sprzedaży marki Gardena i ma odzwierciedlać specyficzny charakter produktowy producenta, oscylujący wokół tematyki ogrodowej.

  2. Proces wręczania Klientom mieszanki nasion uzależniony jest od kilku czynników, które muszą zostać spełnione:

    -Zakup musi zostać zrealizowany w sklepie Domitech Sp. z o.o. Sp. k., ul. Górzyskowo 2A
    -Zakup dotyczy wyłącznie produktów oznaczonych jako Gardena
    -Zrealizowany zakup nie może być mniejszy niż kwota 100 zł brutto, czego potwierdzeniem ma być otrzymany dowód zakupu.


  3. Wydawanie Klientom mieszanki nasion Gardena to proces, który odbywa się jednorazowo względem każdego Klienta.

  4. Wręczanie nasion przy zakupach za minimum 100 zł brutto – ma miejsce tuż po dokonaniu zakupu stacjonarnego produktów opisanych w punkcie 2. – czynność ta jest realizowana aż do momentu wyczerpania dostępnych ilości nasion.

  5. Osoby obdarowane nie mogą wymieniać otrzymanej mieszanki nasion na żadne inne korzyści materialne czy finansowe.

  6. Dostępna mieszanka nasion to połączenie nagietka lekarskiego i chabra bławatka i wyłącznie taka mieszanka jest wręczana Klientom, którzy dokonują zakupu ze wspomnianymi wcześniej wymogami.

  7. Wydawanie nasion jest rodzajem wsparcia sprzedaży producenta Gardena i nie łączy się z żadnymi innymi akcjami marketingowymi.

  8. Mieszanka nasion nie tylko nie podlega wymianie na gotówkę, ale również nie może zostać odsprzedana. W momencie, gdy Klient zagubi nasiona, w ich miejsce nie będą przyznawane kolejne.

  9. W przypadku, gdy niezbędne będzie podanie danych osobowych przez Klienta, przechowywane i przetwarzane są one zgodnie z regulaminem i polityką prywatności dostępną na Domitech.pl

  10. Spostrzeżenia, uwagi czy reklamacje dotyczące przebiegu Promocji należy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres: marketing@domitech.pl najpóźniej w terminie miesiąca od daty zakończenia Promocji. Ich rozpatrywanie odbędzie się w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia, zaś proces rozstrzygnięcia również odbędzie się najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.

 

 

Regulamin do pobrania

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności sklepu.
Zamknij
pixel