Kosa spalinowa Stihl
Kosy spalinowe Stihl to najlepsze rozwiązanie do pracy w terenie, przy gęstej trawie porośniętej chwastami, pełnej zaschniętych roślin, nawet po nie różnej przestrzeni, z dala od źródła zasilania sieciowego. Kosa spalinowa Stihl to połączenie dużej mobilności i mocy do zastosowań profesjonalnych oraz dla każdego, kto ceni sobie najwyższą jakość.

Kosa spalinowa Stihl FS 120 o mocy 1,3 kW/1,8KM z uchwytem oburęcznym i głowicą AC25-2

Kosa spalinowa Stihl FS 240 o mocy 1,7 kW/2,3KM z uchwytem oburęcznym i głowicą AC25-2
Czym jest kosa spalinowa Stihl?
Kosa spalinowa Stihl to narzędzie do precyzyjnego strzyżenia, przycinania oraz cięcia powierzchniowego trawy i chwastów w sposób komfortowy i bardzo mobilny. Kosa spalinowa Stihl to narzędzie składające się z wału napędowego, silnika 2 lub 4-suwowego, uchwytu oraz głowicy tnącej wraz z szeregiem wielu innych technologii, które poprawiają nie tylko komfort, ale też wydajność i bezpieczeństwo.
Kosa spalinowa Stihl czy elektryczna
Decyzja dotycząca źródła zasilania narzędzi - nie tylko ogrodowych to wybór najbardziej odpowiedniego do danego środowiska pracy i oczekiwanej mocy. Narzędzia akumulatorowe przez zasilanie bateryjne dostarczają swobodę działania w terenie, lecz ograniczają skuteczność przy dłużej pracy przez konieczność wymiany akumulatorów, nie dostarczając też często mocy, narzędzi tej samej klasy, zasilanych sieciowo. Kompromisem pomiędzy dużą mocą, a mobilnością są kosy spalinowe Stihl.
Rodzaje silników Stihl-2 MIX oraz Stihl 4-MIX
W zależności od wykorzystywanego silnika - narzędzie do spalania korzysta z paliwa lub mieszanki paliwowej. Zależne jest to od typu i pracy silnika. Silniki 2 suwowe korzystają z mieszanki paliwa z olejem, w celu smarowania komory bezpośrednio z mieszanki, gdy silniki 4 suwowe do pracy wykorzystują czystą benzynę, a olej wlewany jest do specjalnego zbiornika. Silniki dwusuwowe przez uproszczony schemat działania zapewniają większą moc z tej samej pojemności - kosztem konieczności korzystania z mieszanki paliwowej i niekiedy większej emisji spalin. Silniki czterosuwowe posiadają natomiast lepszą wydajność paliwową (ekonomiczniejsza praca), cichszą pracę i mniejszą emisję spalin.